Orosházi Lakásszövetkezet

 
5900 Orosháza, Rákóczi Ferenc utca 6. Tel.:+36 (68) 411-153  e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Hibabejelentés

Azonnali beavatkozást nem igénylő esetekben

  A közös területeket, az épületek közös tartozékát érintő meghibásodások bejelentése:

  E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

       Telefon: (68) 411-153, munkanapokon 7:30 - 16:00-ig.

Kazán- és liftügyelet

A hét minden napján, ünnepnapokon is 24 órás ügyeletet biztosítunk!

Ügyeletes kollégáink a következő esetekben állnak rendelkezésükre:

  • lift meghibásodása,
  • központi fűtés és melegvíz rendszer meghibásodása.

Kazánügyelet

 Központi szám:  (68) 411-153

 Mobil:  +36 (20) 382-34-23

Liftügyelet

 Központi szám:  (68) 411-153

 Mobil:  +36 (30) 508-12-49

  Kérjük, hogy ügyeletes kollegáinkat csak sürgős, azonnali beavatkozást igénylő esetben hívják.

Az ügyeletet ellátó személy feladata a közös területek, az épületek közös tartozékát képező felszálló és leszálló vezetékek, strangok meghibásodásának, a kazán, a lift meghibásodásának azonnali elhárítása, szükség esetén a megfelelő szakember értesítése, kihívása!

Ezt a szolgáltatást a Lakásszövetkezet a lakások előirányzatába bekalkulálja, így annak igénybevétele plusz költséget nem ró a lakókra, díjmentes. (A lifttel kapcsolatban felmerülő ügyeleti költségeket természetesen csak a lifttel rendelkező épületek előirányzatába építettük be.)

Az ügyeletes rendkívüli esetben segíti a magántulajdonban lévő fűtés- és melegvíz rendszer elemek (pl. radiátorok) meghibásodásának ideiglenes megszüntetését is, amennyiben azok hibája veszélyezteti a közös tulajdont, ám a javítás és az új berendezések beszerelése a tulajdonos feladata (pl. radiátor meghibásodása, cseréje, stb.)